Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с алтернатор на 3.0 V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен проблем с алтернатор на 3.0 V

    Вчера се прибрах от дълго пътуване абсолютно безпроблемно,оставих колата за 15-на минути и при палене лампата на алтернатора остана да свети,прибрах я в гаража и след час някъде пак я запалих и лампата изгасна,премерих с мултиметър и изненада 12.7.Имам рециклиран друг алтернатор който ще се слага то е ясно.Днеска пак запалих лампата пак си изгасна и отново премерих 14.00 волта.
    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

  • #2
    Вероятно четки - топлинно разширение... Сещаш се...
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #3
      С тва каране само на фарове е така,оборот и гуша за акумолаторджий,и алтернаторджии,аз през деня почти не ги паля...

      Comment


      • #4
        Това последното мнение е малко като не ходете пеш, щото си търкате обувките. Нямам батерия издържала под 4-5 години. И ти давам пример и със сегашната ми Е класа - от Германия си дойде с пусната опция да пали фаровете веднага след запалване. Сещаш ли се, че това е така поне през последните 2-3 години. Колата е с оригиналния си алтернатор и батерия на 5 години все още в добро здраве. Отделно вече е подминала 250000км сериозно.

        Та за какво нагушване на акумулаторджии говорим изобщо???

        П.С. На либрата 7 години след рециклажа на алтернатора и каране на фарове нон-стоп, той все още работеше
        '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
        Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

        Comment


        • #5
          Просто му е дошло времето,това е.
          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

          Comment


          • #6
            Имах подобен проблем с моята и се оказа блокирали четки от прахоляк.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Утре ще сложа рециклирането и ще видя на това откъде му е проблема.
              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

              Comment


              • #8
                Сложих рецеклирания алтернатор,а сваления рециклирах,диодна плочка и релерегулатор с четки.
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment

                Working...
                X