Вчера се прибрах от дълго пътуване абсолютно безпроблемно,оставих колата за 15-на минути и при палене лампата на алтернатора остана да свети,прибрах я в гаража и след час някъде пак я запалих и лампата изгасна,премерих с мултиметър и изненада 12.7.Имам рециклиран друг алтернатор който ще се слага то е ясно.Днеска пак запалих лампата пак си изгасна и отново премерих 14.00 волта.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с алтернатор на 3.0 V
Collapse
X
-
Това последното мнение е малко като не ходете пеш, щото си търкате обувките. Нямам батерия издържала под 4-5 години. И ти давам пример и със сегашната ми Е класа - от Германия си дойде с пусната опция да пали фаровете веднага след запалване. Сещаш ли се, че това е така поне през последните 2-3 години. Колата е с оригиналния си алтернатор и батерия на 5 години все още в добро здраве. Отделно вече е подминала 250000км сериозно.
Та за какво нагушване на акумулаторджии говорим изобщо???
П.С. На либрата 7 години след рециклажа на алтернатора и каране на фарове нон-стоп, той все още работеше'05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6
Comment
Comment